Rensa skapet

Skapet är det norska ordet för garderob, enligt Google Translate. Idag har jag rensat skapet. Eller rättare sagt, jag har tömt skapet. Min tanke är att sälja iväg lite kläder och på så vis få ihop lite extra till resekassan. "Lite" är i det här fallet ganska mycket och jag kommer knappt ha några pikéer kvar. Nu får ni ju inte tro att man går naken i Norge, för det har jag svårt att tro, men jag är säker på att det definitivt är för kallt för att ha på sig pikéer eller andra klimatsmarta plagg.

Så bye bye Margiela, Grifoni och Buttero... (name-droppar jag lite mer kommer jag snart kunna kategorisera mig själv som pretto modebloggerska!)

Kommentarer
Postat av: Niklas

HELVETE Eric, du kan ju inte offra hela skatten för det här! Tänk på att Kungsgatan numera är Jonas Ericsson Showroom. Visst, man ska kunna gå vidare och sånt, men detta blir en no returning point!

2009-05-30 @ 06:34:31
Postat av: Eric

Okej okej! Tänkte iofs behålla jeans, trench och t-shirt men ska kanske ta och fundera över de andra godbitarna också en gång extra. Men med stålarzen efter Nörge kommer vi kunna ha råd att åka till Italien och köpa på plats ;)

2009-05-31 @ 15:04:31
URL: http://norgesektionen.blogg.se/
Postat av: Niklas

Äh, sälj av dina RL och pretto-jeans, de är tidlösa och går således att hitta igen. Men Buttero-stövlarna kommer jag sörja om du säljer!



Sant dock ang. att köpa på plats, men man lever ju inte av vackert väder allenast, man behöver även italiensk konfektion!

2009-06-01 @ 05:40:57
Postat av: Eric

Okej, vi skickar iväg RL & Co först. Jag vet ju att du trots allt har rätt i det du säger.

2009-06-01 @ 09:38:37
URL: http://norgesektionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0